Získávání nových emailových kontaktů a objednávek? S Děkovačkou je to hračka

dekovacka_logo

Máte skvělý produkt a nevíte, jakým způsobem ho dostat k zákazníkům? Zkuste Děkovačku, která váš výrobek či službu představí lidem, kteří jsou právě v nákupní náladě a dost možná by se o vás prostřednictvím jiných marketingových kanálů nejspíš vůbec nedozvěděli. Děkovačka totiž propojuje více než 250 partnerských eshopů v rámci České a Slovenské republiky. Co může přinést vašemu podnikání? Na to se podíváme v tomto článku. 

Co je Děkovačka?

Ze všeho nejdřív bychom se měli podívat na to, co to vlastně Děkovačka je a jakým způsobem funguje. Celý proces je totiž do značné míry jednoduchý a revoluční. Pojďme se na něj nejprve podívat z pohledu zákazníka: 

  1. Nejprve nakoupíte na některém z eshopů zapojených do Děkovačky – může to být například Topgal, Kärcher nebo třeba KetoDiet.cz.

     

  2. O tom, že je obchod zapojený do Děkovačky nemusíte předem vůbec vědět. Poznáte to podle toho, že jakmile dokončíte svůj nákup, vyskočí na vás na stránce s poděkováním za nákup malý banner lákající na dárek, který pro vás eshop má.

     

  3. Jakmile banner rozkliknete, budete přesměrováni na stránku, která vám nabídne slevové kupony od nekonkurenčních obchodů.
     
  4. Vy si můžete vybrat až 3 slevové kupony a zaslat si je na email.

     

Z pohledu majitele eshopu je pak nutno dodat, že pokud se zákazník rozhodne získat právě váš slevový kupón a nechá si jej zaslat do emailu, musí souhlasit se zasíláním obchodních sdělení jak ze strany Děkovačky, tak i vašeho eshopu. Zároveň se můžete sami rozhodnout, zda se každému z potenciálních zákazníků zobrazí totožný kupón, nebo zda se vygeneruje pokaždé unikátní. 

Na kolik to vyjde?

Děkovačka nabízí hned 3 základní možnosti, které se odvíjí primárně od vašeho cíle a nastavení vaší marketingové komunikace: 

  • Tarif Výkon je základním tarifem, ve kterém nepotřebujete mít žádný affiliate program. Pokud se rozhodnete ho využít, dobijete si kredit a následně z něj budete platit fixní částku za každý získaný kontakt. 

  • Tarif Affiliate je vhodný zejména pro ty z vás, kteří hledají pouze nový marketingový kanál, ale nestojí o kontakty jako takové. Neplatíte žádnou fixní částku, ale Děkovačka si pouze vezme provizi ve výši 5 % z každé objednávky, která přes ni bude uskutečněna. 

  • Tarif Affiliate+ je pak kombinací dvou výše zmíněných tarifů. Za každou uskutečněnou objednávku si Děkovačka vezme 5% provizi, ovšem navíc si můžete za zvýhodněnou fixní částku stáhnout kontakt na (potenciální) zákazníky. 

Více o jednotlivých tarifech a konkrétních aktualizovaných cenách se dozvíte na oficiálních stránkách Děkovačky

Jak se Děkovačka implementuje na můj web?

Ačkoliv pro někoho může být implementace jakékoliv nové aplikace na webové stránky noční můrou, u Děkovačky je to naprosto jednoduché a rozhodně nebudete potřebovat žádného programátora ani jiného profesionála. Děkovačka totiž na svých stránkách nabízí detailní manuály, s nimiž ji zvládnete implmentovat například do Shoptetu, Shopify, UpGates, FastCentrik a dalších eshopových řešení. 

Zároveň se hodí říct, že pokud máte zcela vlastní řešení, celá implementace pro vás bude spočívat jen v tom, že zkopírujete dva řádku kódu z aplikace Děkovačka do kódu na vaší děkovací stránce (tedy té, kterou vidí zákazníci po dokončení objednávky). 

No a pokud byste náhodou měli s implementací Děkovačky problém, podpora této aplikace vám samozřejmě vždy ochotně poradí, takže jim stačí zavolat či napsat na některý z kontaktů uvedených na jejich webu

Shrnutí: Jaké jsou hlavní výhody Děkovačky?

Celkově by se tak výhody Děkovačky daly shrnout do pěti hlavních výhod: 

  1. Děkovačka cílí na zákazníky, kteří právě nakoupili, tedy mají u sebe kreditní kartu a například přemýšlí nad nákupem dalších dárků. V této chvíli se jim zobrazí váš slevový kupón z vašeho obchodu a pokud je zaujme, buď nakoupí hned, nebo si nechají poslat kupon do emailu.

  2. Děkovačka nepožaduje žádné vstupní poplatky – naopak máte nárok na měsíc zdarma, během něhož se zvládnete seznámit s fungováním aplikace. Následně budete platit jen za získané kontakty či uskutečněné nákupy.

  3. Implementaci zvládnete i bez programátora nebo jiného profesionála. 

  4. Děkovačka umožňuje tzv. bidování a vy si můžete přímo vybrat, na kterých eshopech byste se rádi zobrazovali na předních pozicích. Pokud například nabízíte sportovní oblečení, bude pro vás relevantnější být vidět po nákupu sportovního vybavení než po nákupu redukčních diet.
     
  5. A to nejdůležitější nakonec: S Děkovačkou získáte kontakt přímo na člověka, který už projevil zájem o vaše produkty nebo služby. Nezískáte tedy žádný naprosto irelevantní kontakt, který už nikdy neotevře jediný email, ale někoho, kdo má skutečný zájem.

Potřebujete konkrétní čísla?

Pokud stále nemáte jasnou představu o fungování Děkovačky a potřebujete k tomu konkrétní reálné hodnoty, určitě doporučujeme navštívit případové studie ze stránek Děkovačky, kde jich najdete hned několik a kde si budete moct přečíst například o tom, jaké jsou výsledky spolupráce Děkovačky s KetoDiet.cz nebo například se Zdravým stravováním.

Další články: